Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SyncHot | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany02.06.2005 @13:59:42 ostatnio na stronie01.10.2017 @19:04:33

Wyobraź sobie dwie łyżeczki cukru, dodaj jeszcze dwie, zamieszaj i oto jestem - ja...

Jestem słodki, smietankowy - po prostu pyszny! Brzmi jak reklama werthersa? Cóż, cukiereczkiem nie jestem!

Jestem optymistą - "Kubusiem Fatalistą" 21 wieku, który kocha życie i stara się z niego czerpać to co najlepsze. Moj optymizm czesto przeslania rzeczywistośc, tak wiec czasami budze sie z reka w nocniku...

Zwiedzilem prawie cala Europe i czesc Azji. Chodzilem do arabskiej szkoly w Iraku, potem do amerykanskiej(IICS) szkoly w Turcji, nastepnie skonczykem l.o im. Mikolaja Kopernika w Warszawie, teraz studiuje na Uniwersytecie Warszawskim(dzienne).

...Oczywiście, że tak! Narcyzm rozwinięty do granic możliwości i niektórych ludzi cierpliwości, choć czasami mam wrażenie, że to drugie rzekroczyłem juz dawno.Poznałaś moje ciało, jednak czy spojrzałaś w duszę?Ironicznie odpowiem choć nieco lekkomyślnie. Kocham siebie, wielokrotnie i prawie codziennie. Od tego mam bolesne odciski na prawej dłoni. Kochając się z moją dziewczyną stałym elementem naszej sypialni stało się lustro obok naszego łoża, żebym mógł podziwiać nasze ciała w ruchu a zarazem patrzeć na siebie zadając pytanie "kto jest piękniejszy, ja czy ona? Studium "autportretównarcystycz nych" to wynik przeczytania książki Oscara Wilde'a, która choć już dawno obrosła kurzem i jej strony krzyczą błagalnym tonem o widok światła dziennego to jednak ich treść wywarła istotny wpływ na mnie. Będąc wciąż pod jej urokiem, chciałem odtworzyć bohatera Wilde'a we mnie-młodego narcyza z maską na twarzy. Jest to postać która tkwi w każdym z nas, jednak budzi niechęć - czyżbysmy byli tak bardzo wyrozumiali dla siebie a tak mało dla innych?Ja też nim jestem, jednym z was - "EGOISTĄ",nie widzę w sobie narcyza, widze w mężczyznach chodzących do solarium, na siłownię kokietujących kobiety. Widzę w dziewczynach które głodzą się żeby rzucić kolejne kilogramy, używają niezliczonej liczby kosmetyków chcąc ukryć swoje piękno przed światem próbując się przybliżyć do tego tak znienawidzonego stereotypu pieknej kobiety. Cóż za beszczelna ironia losu?! Podobno nikt z nas nie jest zły, tylko myśl nasza czyni to i owo takim to słowo "Narcyz" wzbudziły w was albo niechęć, albo solidarność ze mną. Troszkę zaskoczył mnie ten "nieludzko-ludzki" egoizm. On też zbudował podstawy żeby stwierdzić, że większość z nas "kupuje produkt po opakowaniu"..Nawet jeśli większość wskaże na mnie palcem i powie "narcyz" to może ktoś zobaczy w moich pracach coś więcej. Czy gdybysmy nie byli narcyzami, nie popełnilibyśmy samobójstwa bo, czy jest sens żyś nieszczęśliwym? Żyjemy w świecie narcyzów, ludzi którzy pokochali siebie i codziennie stawiają czoło kolejnmym wyzwaniom. To właśnie ta mała miłość do samego siebie stwarza, że również potrafimy kochać innych. Ten kto nie kocha siebie nie potrafi pokochać kogoś innego i nie zasługuje na kochanie.Kiedyś Rita Hayworth wypowiedziała smutne słowa "Mężczyźni idą do łóżka z Gildą budzą się ze mną" . "Gilda" to tylko bohaterka filmu a jednak jej gra w filmie sprawiła, że wielu zdawało się, że ją znają w rzeczywistości była kimś innym posiadała wszystkie ludzkie wady które w filmie zgrabnie zostały pominięte z racjonalnych powodów.Krytyka ma mnie boleć? No coś Ty, pogłaskałaś moje ego które już i tak urosło tak bardzo w ostatnim czasie, że stałem się "narcyzem" ( przynajmniej w oczach obcych którzy widząc zdjęcie wydaje im się, że mnie znają tak jak moją uwielbianą Ritę, albo raczej powinienem powiedzieć "Gildę". Ten autoportret, to nie ja...Ja jestem tym chłopcem, który w rzeczywistości nie wyróżnia się niczym od innych, no dobra może niskim wzrostem i "niedzisiejszą" siwą czupryną ahh powinienem tu zawrzeć długą listę kompleksów jednak mój narcyzm mi na to niepozwala.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.e-wawa.pl Gadu-Gadu4507141
digarty62 komentarze1073 posty na forum1

komputer / sprzęt
palm,laptop,stacjonarny... tak jestem uzalezniony jeszcze od kawy..

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Andere    14.10.2006 @16:33:48
Jutro wrzucę sam pałac :P

I dzięki
ostatnio edytowane: 2006-10-14 16:35:42
_______
http://gemono.pl
~olikJ    06.10.2006 @13:56:00
dzięki bardzo...
~CandyKiller    02.10.2006 @00:46:03
~CandyKiller    28.09.2006 @00:02:22
zastoj w tworczosci ?
'bruklin    25.09.2006 @00:14:44
PODRYWACZ!!
:P
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
~jamaica    21.09.2006 @20:35:17
dzieki za wyrozumialosc hehe : )))
_______
czarna krowa w kropkkki bordo gryzua trawe krecac morda
~psyt    21.09.2006 @20:26:05
dzięki
p.s. fajna galeria, zwłaszcza podoba mi sie kolorystyka większości zdjęc...
~MenTheble    19.09.2006 @21:36:18
nIE !
czy mógł bys rozwinać ?, rozwiń
jestem ciekawa , sz e r sz e j opini na temam jednej z moich fotografii .
-Anathema    19.09.2006 @21:21:35
dzięki za koment. niestety mam taka zasade,ze raz wrzucone foto juz nie poprawiam. moze nastepna raza. ale dzieki za sugestje. wezme je pod uwage przy nastepnych pracach. pozdrawiam serdecznie.
~bett    19.09.2006 @21:18:28
poprawię się na przyszłość - dziękuję za komentarz
-kierownik    19.09.2006 @20:49:00
tez tak myslałem, ale czekałem na jeden komentarz
~bezimiennie    19.09.2006 @20:46:26
xD nie zwróciłam uwagi na tą łapkę... nie. ona zjada jakieś liściory wepchnietę przez małe dzieciaki.
_______
nie dziękować. oceniać.
~kamgrus    19.09.2006 @20:45:30
dziekuje bardzo za komentarz
~mefiu    19.09.2006 @20:31:57
świetne prace pozdr
~blackpixie    19.09.2006 @13:11:53
Perwersja zmusza do myslenia. Cudna galeria
~natimichalec    19.09.2006 @12:08:52
? nie.. Staaaary bruuuudnyy strych z 2 malymi oknami
~ladyjasmine    19.09.2006 @10:34:25
ojoj..ale wynajdujesz..jeszcze co??
~ladyjasmine    19.09.2006 @10:33:41
bo ludzie sie nie znaja..sami geniusze
~ladyjasmine    19.09.2006 @10:28:18
na węgiel
~EvilAngel    09.09.2006 @11:46:47
Hehe widze ze stales sie "plodny" artystycznie Na mnie moze tez niedlugo przyjdzie pora
~demonx    07.09.2006 @00:40:56
Bardzo mi sie spodobal opis Twojej osoby. Pozdrawiam!
_______
Z dystansem do samego siebie...
~demonx    07.09.2006 @00:36:37
Hmm, wiem jak wygladaja profesjonalne strony, jednak nie za bardzo chodzilo mi o tego typu prace, bardziej zalezalo mi na orginalnosci, ale dziekuje za krytyke, ta konstruktywna jest zawsze mile widziana Pozdrawiam
_______
Z dystansem do samego siebie...
~Sarachmet    26.08.2006 @19:02:44
W porządku, następnym razem kiedy wpadnę, zagaję jakoś w rodzaju " Dzień dobry, jak się Pan dziś miewa, jak zdrówko? Pogoda piękna, nieprawdaż?" Pozdrawiam i miłego dnia a tak w ogóle to...w ogóle to...hmm....ładna pogoda, nieprawdaż? hihihihi, to do następnej emotikony, pa
P.S. Zdradliwe lierówki ,ehhh
P.S. Usmiechnęłam się, bo pamiętam Cię jeszcze z dawnych czasów "sprzed DA-rakiety" a zniknałeś mi z oczu ...i tak mi się uśmiechnęło...mam nadzieję że nie masz mi za złe...
ostatnio edytowane: 2006-08-26 19:04:50
_______
Życie jest stanem umysłu...

~Sarachmet    26.08.2006 @17:13:17
wylewnej, powiadasz? A to ciekawe...
kogos podrapałam albo jakieś inne skargi?
zartuję.
P.S. a za wpis dziękuję
P.S.2 (sorki za ciągłe "edit", coś mi się dzis DA buntuje)
ostatnio edytowane: 2006-08-26 17:25:37
_______
Życie jest stanem umysłu...

~Sarachmet    26.08.2006 @16:57:50
_______
Życie jest stanem umysłu...

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt